امدادرسانی به ۱۲۰۰ مسافر گرفتار در برف و کولاک جاده اهر – تبریز
امدادرسانی به ۱۲۰۰ مسافر گرفتار در برف و کولاک جاده اهر – تبریز

[ad_1] مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی از اسکان ۱۲۰۰ نفر از در راه ماندگان در جاده برف‌گرفته اهر-تبریز خبر داد. به گزارش عصر دهیار،از تبریز، حمید منجم مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی اظهار کرد: به همت ارگان‌های امدادی هیچ خودروی گرفتاری در محور اهر- تبریز باقی نمانده است و در مجموع جمعیت هلال‌احمر […]

[ad_1]


مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی از اسکان ۱۲۰۰ نفر از در راه ماندگان در جاده برف‌گرفته اهر-تبریز خبر داد.

به گزارش عصر دهیار،از تبریز، حمید منجم مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی اظهار کرد: به همت ارگان‌های امدادی هیچ خودروی گرفتاری در محور اهر- تبریز باقی نمانده است و در مجموع جمعیت هلال‌احمر به ۱۲۰۰ نفر در ترمینال تبریز، شهرستان اهر و هریس اسکان داده است.

وی گفت: همچنین در پی بارش شدید برف و کولاک در جاده‌های مواصلاتی هریس-بیلوردی در استان آذربایجان شرقی، ۱۴ مسافر در جاده گرفتار شدند.

منجم ادامه داد: جمعیت نجاتگران هلال احمر شهرستان هریس با اعزام یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه، ۱۴ مسافر گرفتار شده در برف را نجات داده و در پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان اسکان دادند.

وی در ادامه بیان کرد: مسافران اسکان داده شده، شامل ۱۰ مرد و ۴ زن بودند که به دلیل شدت برف و کولاک، امکان ادامه مسیر را نداشتند.

پایان پیام/


[ad_2]