افزایش ۱۲ برابری ابتلا به کرونا در هشترود
افزایش ۱۲ برابری ابتلا به کرونا در هشترود

امین امینیان در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا، خاطر نشان کرد: کل بیماران کرونایی هشترود امروز به ۱۷۴۳ مورد رسیده و روستاهای علی آباد و دامناب، کانون‌های پر خطر کرونای انگلیسی هستند.  به گزارش ایسنا، وی افزود: متاسفانه شهرداری هشترود در جلوگیری از ورود افراد به وادی رحمت‌ کوتاهی می‌کند و باعث افزایش شیوع کرونا می‌شود.  وی […]

امین امینیان در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا، خاطر نشان کرد: کل بیماران کرونایی هشترود امروز به ۱۷۴۳ مورد رسیده و روستاهای علی آباد و دامناب، کانون‌های پر خطر کرونای انگلیسی هستند. 

به گزارش ایسنا، وی افزود: متاسفانه شهرداری هشترود در جلوگیری از ورود افراد به وادی رحمت‌ کوتاهی می‌کند و باعث افزایش شیوع کرونا می‌شود. 

وی با بیان این‌که در روستای عمران کندی از توابع بخش نظرکهریز بیش از ۳۰ نفر به کرونا ابتلا شده است، اظهار کرد: افزایش بیماری در هشترود ناشی از برگزاری مراسمات عزا و عروسی و مسافرت‌ها است.

امینیان اضافه کرد: متاسفانه هشترود در وضعیت هشدار قرار دارد و اگر ما نتوانیم این بیماری را کنترل کنیم با فاجعه روبرو خواهیم شد؛ از این رو از تمامی هموطنان می‌خواهیم تا با رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی در کاهش و ریشه کنی این بیماری کمک‌حال متولیان امر باشند.

وی ادامه داد: اعمال محدودیت‌ها باید صددرصد شود تا شهرستان به حالت قبل از کرونا بازگردد. طرح شهید سلیمانی نیز باید در روستاهایی که کانون کرونا هستند، اجرایی شود. 

وی خاطر نشان کرد: وادی رحمت‌ها در هشترود تعطیل هستند و هیچ کسی‌ نباید در کفن و دفن فوتی به غیر از وابستگان درجه یک، در این اماکن حضور یابند.

انتهای پیام