افزایش ۱۰ برابری بیماران با علایم مشکوک به کرونا در اهر
افزایش ۱۰ برابری بیماران با علایم مشکوک به کرونا در اهر

محمد میرزاپور در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: در حال حاضر با توجه به افزایش آمار مراجعان به بیمارستان باقرالعلوم متاسفانه دو بخش بستری این بیمارستان در حال تکمیل ظرفیت بوده و بیمارستان در حال آماده سازی یکی دیگر از بخش‌ها جهت پذیرش و بستری بیماران است. به گزارش ایسنا، میرزاپور ادامه داد: عدم استفاده از ماسک، […]

محمد میرزاپور در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: در حال حاضر با توجه به افزایش آمار مراجعان به بیمارستان باقرالعلوم متاسفانه دو بخش بستری این بیمارستان در حال تکمیل ظرفیت بوده و بیمارستان در حال آماده سازی یکی دیگر از بخش‌ها جهت پذیرش و بستری بیماران است.

به گزارش ایسنا، میرزاپور ادامه داد: عدم استفاده از ماسک، برگزاری مهمانی‌ها، رفت و آمدها، دید و بازدیدهای ایام عید و شرکت در مراسم‌ها و تجمعات، از علل افزایش بیماری در شهرستان اهر است که با ادامه این روند در هفته‌های آتی شاهد افزایش آمار مرگ و میر ناشی از این بیماری خواهیم بود.

وی گفت: اگر استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و عدم شرکت در تجمعات جدی گرفته نشود، موج چهارم بیماری شدیدتر و طولانی خواهد بود.

میرزاپور با بیان این‌که از تعداد کل ۶۱۶۰ نفر مبتلا در شهرستان اهر، ۵۲۳۵ نفر متعلق به جمعیت شهری و ۹۲۵ نفر متعلق به جمعیت روستایی است، اضافه کرد: متاسفانه از این تعداد، ۲۰۹ نفر جان باخته‌اند.

وی در خاتمه از کلیه همشهریان خواست تا ضمن رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی، از تردد در مراکز ازدحام خودداری کنند، در غیر این صورت بیماری در شهرستان اهر از هفته‌های آتی وارد فاز بحرانی خواهد شد.

انتهای پیام