افتتاح ۱۳۸ میلیارد تومان طرح زیرساختی در شهرک صنعتی بعثت با حضور استاندار آذربایجان شرقی
افتتاح ۱۳۸ میلیارد تومان طرح زیرساختی در شهرک صنعتی بعثت با حضور استاندار آذربایجان شرقی

[ad_1] در دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور استاندار آذربایجان شرقی ۱۳۸ میلیارد تومان طرح زیرساختی در شهرک صنعتی بعثت افتتاح شد. به گزارش عصردهیار،تبریز، خیابان سازى شامل زیرسازى ، جدول گذارى، آسفالت آستر و رویه به طول ١٠ کیلومتر و اجرای آسفالت رویه در سطح معابر به طول ١۴ کیلومتر  […]

[ad_1]


در دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور استاندار آذربایجان شرقی ۱۳۸ میلیارد تومان طرح زیرساختی در شهرک صنعتی بعثت افتتاح شد.

به گزارش عصردهیار،تبریز، خیابان سازى شامل زیرسازى ، جدول گذارى، آسفالت آستر و رویه به طول ١٠ کیلومتر و اجرای آسفالت رویه در سطح معابر به طول ١۴ کیلومتر  از جمله طرح هایی بود که امروز  در شهرک صنعتی بعثت به بهره برداری رسید.

در این آیین همچنین شبکه توزیع برق ٢٠ کیلوولت شهرک صنعتی بعثت به طول ٣٠ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۴٠ میلیارد تومان افتتاح شد.

اجرای خط انتقال چهار مداره ٢٠ کیلوولت با سیم روکش دار به طول پنج کیلومتر همراه با احداث و تجهیز کلیدخانه برق با ٢۵ تومان افتتاح شد.

بهره برداری از این خط انتقال موجب افزایش ظرفیت برق شهرک صنعتی آیت الله هاشمى (تخصصی صنایع ساختمان) به مقدار ٢٠ مگاوات می شود.

پایان پیام/


نوشته افتتاح ۱۳۸ میلیارد تومان طرح زیرساختی در شهرک صنعتی بعثت با حضور استاندار آذربایجان شرقی اولین بار در پایگاه خبری قلم پرس پدیدار شد.

[ad_2]