به گزارش عصر دهیار، محمد حسین زاده شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با مراجع قضایی و انتظامی، ۷۳ مورد پیشگیری، جمع‌آوری و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در حوزه استحفاظی این شهرداری صورت گرفته است. حسین زاده با اشاره به اینکه یکی از معضلات شهری احداث بناهای […]

به گزارش عصر دهیار، محمد حسین زاده شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با مراجع قضایی و انتظامی، ۷۳ مورد پیشگیری، جمع‌آوری و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در حوزه استحفاظی این شهرداری صورت گرفته است.

حسین زاده با اشاره به اینکه یکی از معضلات شهری احداث بناهای غیر مجاز است، تصریح کرد: ساخت و ساز غیر مجاز، تخطی از قوانین، ضوابط شهرسازی و اصول فنی است که بی‌شک با عاملان اینگونه ساخت و سازها با جدیت و قاطعانه برخورد خواهد شد.

شهردار منطقه اظهار کرد: بی‌شک شهروندان با رعایت قوانین و ضوابط موجود، ضمن همراهی و مشارکت با شهرداری از بروز تخلفاتی اینچنین که در نهایت منجر به قلع و قمع می‌شود، جلوگیری می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در شهرداری منطقه ۹ تبریز همواره تدابیر جدی برای برخورد با این موضوع اتخاذ شده و امیدواریم شهروندان با رعایت قوانین شهری از انجام هرگونه تخلفات ساختمانی و ساخت و سازهای غیر مجاز دوری کنند.

شهردار منطقه افزود: به دلیل جغرافیای خاص این منطقه و واقع شدن چندین مسیل و رودخانه در این حوزه، شهرداری منطقه ۹ با هدف صیانت و حفاظت از حریم رودخانه‌ها و مجاری آب‌های سطحی، با مشارکت امور آب شهرستان تبریز که دارای احکام قضایی مربوطه بوده، با حضور عوامل انتظامی و قضایی در چندین مورد اقدام به تخریب بناهای غیر مجاز در حریم رودخانه و مسیل‌ها کرده است.