استقرار یک فروند بالگرد اطفای حریق در شهرستان خداآفرین
استقرار یک فروند بالگرد اطفای حریق در شهرستان خداآفرین

[ad_1] مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی از استقرار یک فروند بالگرد اطفای حریق در شهرستان خداآفرین خبر داد و گفت: به دنبال افزایش دما و احتمال وقوع آتش‌سوزی در مراتع و جنگل‌های منطقه، این بالگرد با دستور استاندار و پیگیری اداره کل مدیریت بحران در خداآفرین مستقر شد. محمدباقر هنربر افزود: این بالگرد متعلق […]

[ad_1]

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی از استقرار یک فروند بالگرد اطفای حریق در شهرستان خداآفرین خبر داد و گفت: به دنبال افزایش دما و احتمال وقوع آتش‌سوزی در مراتع و جنگل‌های منطقه، این بالگرد با دستور استاندار و پیگیری اداره کل مدیریت بحران در خداآفرین مستقر شد.

محمدباقر هنربر افزود: این بالگرد متعلق به معاونت مهندسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است که همراه با یک تیم مجرب از روز جمعه در خداآفرین مستقر شده تا در صورت وقوع آتش‌سوزی در منطقه، در کمترین زمان ممکن و در فرصت طلایی وارد عمل شود.

وی افزود: این بالگرد در راستای ارتقای آمادگی برای مهار آتش‌سوزی‌های احتمالی در منطقه مستقر شده و حضور آن تا زمانی که احتمال حریق در مراتع منطقه وجود داشته باشد، ادامه خواهد داشت.
 

[ad_2]