به گزارش عصر دهیار، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز همچون سال‌های گذشته با راه‌اندازی سامانه‌ای اقدام به ثبت نام از متقاضیان دریافت نهال رایگان کرده است که همزمان با هفته درختکاری توسط کارشناسان فضای سبز شهرداری تبریز در منازل شهروندان کاشت خواهد شد. بر اساس این گزارش ثبت‌نام از متقاضیان دریافت نهال […]

به گزارش عصر دهیار، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز همچون سال‌های گذشته با راه‌اندازی سامانه‌ای اقدام به ثبت نام از متقاضیان دریافت نهال رایگان کرده است که همزمان با هفته درختکاری توسط کارشناسان فضای سبز شهرداری تبریز در منازل شهروندان کاشت خواهد شد.

بر اساس این گزارش ثبت‌نام از متقاضیان دریافت نهال رایگان از هفته گذشته آغاز شده و تا پایان بهمن ادامه خواهد داشت که در این مدت بسته به علاقه و تعداد نهال درخواستی شهروندان، تا ۵ اصله نهال می‌توانند ثبت کنند.

در مدت کوتاهی که از ثبت‌نام این طرح می‌گذرد، یک‌هزار نفر از شهروندان در این طرح ثبت‌نام کرده و درخواست ۴ هزار و ۱۴۸ اصله نهال داده‌اند که پیش‌بینی می‌شود تا پایان زمان ثبت‌نام این رقم افزایش یابد.

نهال‌های ارائه شده از نوع مثمر بوده و بسته به علاقمندی شهروندان و تعداد درخواستی آنها ارائه می‌شود که پس از دریافت مشخصات اولیه، آدرس و متراژ محل کاشت، کارشناسان فضای سبز در طول هفته درختکاری برای کاشت در محل اعلام‌شده حضور خواهند یافت.

علاقمندان برای ثبت نام در طرح کاشت نهال میوه رایگان می‌توانند به پرتال خبری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز به آدرس https://parks.tabriz.ir/  مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام کنند.

گقتنی است سال گذشته ۱۷ هزار و ۴۷۱ نفر از شهروندان متقاضی کاشت درخت در منازل خود بودند که نزدیک به ۷۲ هزار اصله نهال توسط این افراد ثبت شده بود.