استاندار آذربایجان‌شرقی:  نیاز به امنیت روانی داریم
استاندار آذربایجان‌شرقی:  نیاز به امنیت روانی داریم

[ad_1] استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه امنیت روانی در مقطع کنونی بیشتر اهمیت دارد، گفت: باید تلاش کنیم که در فضای مجازی نیز امنیت و احساس امنیت بیشتری محقق شود. به گزارش عصر دهیار،از تبریز، مالک رحمتی امروز در دیدار فرماندهان انتظامی استان با وی اظهار کرد: هر گونه تلاش برای تسهیل ماموریت های […]

[ad_1]


استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه امنیت روانی در مقطع کنونی بیشتر اهمیت دارد، گفت: باید تلاش کنیم که در فضای مجازی نیز امنیت و احساس امنیت بیشتری محقق شود.

به گزارش عصر دهیار،از تبریز، مالک رحمتی امروز در دیدار فرماندهان انتظامی استان با وی اظهار کرد: هر گونه تلاش برای تسهیل ماموریت های فراجا نه تنها هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری است. 

وی خطاب به حاضران در دیدار اضافه کرد: اقتدار نظام در درون کشور در دستان شماست و مردم همیشه شما را می بینند. 

وی ادامه داد: باید اقدامات خود را دایم تبیین کنید تا هم مردم کارهای شما را ببینند و هم مسوولان نیازهای شما را بدانند. 

نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی بیان کرد: به اهمیت وظایف فراجا واقف هستیم و باید همه تلاش کنیم که نواقص این نیروی تلاشگر رفع شود. 

وی افزود: از شما که همانند هشت سال دفاع مقدس پای نظام و مردم ایستاده آید، قدردانی می کنم. 

 

وی با اشاره به اینکه هر چه از دستمان برآید برایتان انجام می دهیم، اما شما نیز قدر خودتان را بدانید، تشریح کرد: هر چند کاستی های هم وجود دارد، اما شما باید کارها و اقدامات تان را تبیین کنید. 

رحمتی اضافه کرد:ما نیاز به امنیت روانی داریم، زیرا امنیت فیزیکی با کوشش فراجا و سایر نیروهای مسلح فراهم است. 

وی با بیان اینکه امنیت روانی در مقطع کنونی بیشتر اهمیت دارد، ادامه داد: باید تلاش کنیم که در فضای مجازی نیز امنیت و احساس امنیت بیشتری محقق شود. 

وی افزود: اگر می خواهیم در استان توسعه و سرمایه گذاری اتفاق بیفتد، پایه اش امنیت است؛ کاری که شما انجام می دهید، زمینه ساز امنیت می باشد که اهمیت آن در آستانه برگزاری انتخابات و ایام الله دهه فجر مضاعف است. 

وی همچنین با اشاره به هم مرز بودن آذربایجان شرقی با کشورهای همسایه گفت: مرز ما باید یک مرز حساس تلقی شود و مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم نقش بیشتری در تولید ثروت و تولید ناخالص ملی ایفا کنیم. 

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه باید مرزمان را به یکی از پرترددترین مرزها تبدیل کنیم، افزود: جای بسی خوشحالی است که ایران اسلامی سربازان خوبی مثل شما در فراجا و دیگر نیرو های مسلح دارد.
 

پایان پیام/


[ad_2]