به گزارش عصر دهیار، مهدی یوسفی عصر امروز در برنامه تلویزیونی تبریزیم با تاکید بر تصمیم مدیریت شهری بر تسریع در اجرا و اتمام پروژه‌های عمرانی اظهار کرد: یکی از وظایف اساسی شهرداری تسهیل عبور و مرور شهروندان است که در این حوزه پروژه‌های عمرانی متعددی در حال اجراست. او ادامه داد: اتمام برخی از […]

به گزارش عصر دهیار، مهدی یوسفی عصر امروز در برنامه تلویزیونی تبریزیم با تاکید بر تصمیم مدیریت شهری بر تسریع در اجرا و اتمام پروژه‌های عمرانی اظهار کرد: یکی از وظایف اساسی شهرداری تسهیل عبور و مرور شهروندان است که در این حوزه پروژه‌های عمرانی متعددی در حال اجراست.

او ادامه داد: اتمام برخی از پروژه‌های عمرانی و ترافیکی در شهر با تاخیر مواجه شده است که موجبات دلخوری شهروندان را فراهم آورده اما از اولین روز آغاز به کار خود بر ضرورت تسریع و اتمام این پروژه‌ها تاکید کردم.

سرپرست شهرداری تبریز تشریح کرد: یکی از پروژه‌های مهم‌ رمپ یوسف‌آباد به پاسداران است که کارهای تملک و عمرانی آن در حال اجرا و اتمام است و امیدوارم در آینده‌ای نزدیک تقدیم شهروندان عزیز شود.

او اضافه کرد: همچنین پروژه تقاطع غیرهمسطح ارتش نیز برای ما و شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باعث ایجاد ترافیک در آن نقطه از شهر شده و طی صحبت‌هایی که با پیمانکار داشتیم، بر ضرورت تسریع در تهیه اقلام مورد نیاز و عرشه‌گذاری تاکید کردیم.

یوسفی با بیان اینکه عملیات عمرانی پروژه های تقاطع غیر همسطح رسالت و روگذر های میدان شهید فهمیده به تازگی تسریع شده است، تصریح کرد: امیدوارم اتمام و تحویل این پروژه‌ها موجبات رضایتمندی شهروندان عزیزمان را فراهم سازد.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه طرح استقبال از بهار توسط شهرداری‌های مناطق ، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه آغاز شده است، گفت: تبریز شهر اولین‌ها  و شهر پاک است و برای ما اهمیت زیادی دارد که ضمن حفظ این عناوین پرافتخار، میزبان خوبی برای گردشگران عزیزی که تبریز را به عنوان مقصد انتخاب می‌کنند، باشیم.

او عنوان کرد: در این راستا انجام عملیات مختلف از جمله خدمات محله‌ای، آسفالت‌ریزی، گلکاری، نصب المان‌های زیبا در ورودی‌های شهر و… در دستور کار قرار گرفته است.

یوسفی همچنین خبر داد: ۱۹ دستگاه اتوبوس نیز خریداری شده و به زودی وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شهرمان می‌شود؛ اولویت ما تزریق این اتوبوس‌ها به ناوگان اتوبوسرانی بخش خصوصی است و با لطف خدا تا حدود ۱۰ روز دیگر این مهم به انجام می‌رسد.

او اشاره کرد: امیدواریم در سال آینده با تزریق اعتبارات دولتی و همچنین از محل درآمدهای شهرداری شاهد تحولی عظیم در حوزه اتوبوسرانی و همچنین نوسازی ناوگان تاکسیرانی باشیم و هماهنگی‌ها برای تزریق اعتبارات دولتی انجام شده است.

او در پایان با اشاره به آسفالت‌ریزی معابر گفت: شرایط جوی تبریز معمولا آسفالت معابر شهر ما را با مشکل مواجه می‌کند اما طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم بر اساس اولویت آسفالت‌ریزی اساسی و لکه‌گیری معابر را در دستور کار قرار داریم.