به گزارش عصر دهیار، مسعود علیلو با اعلان این خبر خاطرنشان کرد: در ادوار گذشته، تملک و آزادسازی بخش‌هایی از محله چوخورلار باعث شده حجم قابل‌توجهی از نخاله‌های ساختمانی در این محله قدیمی پدیدی بیاید. وی اضافه کرد: این موضوع، متاسفانه منظر محله را آلوده کرده و مشکلات بهداشتی عدیده‌ای را فراهم آورده که گلایه […]

به گزارش عصر دهیار، مسعود علیلو با اعلان این خبر خاطرنشان کرد: در ادوار گذشته، تملک و آزادسازی بخش‌هایی از محله چوخورلار باعث شده حجم قابل‌توجهی از نخاله‌های ساختمانی در این محله قدیمی پدیدی بیاید.

وی اضافه کرد: این موضوع، متاسفانه منظر محله را آلوده کرده و مشکلات بهداشتی عدیده‌ای را فراهم آورده که گلایه بحق ساکنان این محله را در پی داشته است.

سرپرست شهرداری منطقه۴ تبریز ادامه داد: طرح ضربتی تخلیه این نخاله‌ها، به همت حوزه خدمات شهری در اسرع وقت آغاز می‌شود و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۲۰۰ کامیون زباله و نخاله، از گوشه‌وکنار این مسیر جمع‌آوری شود.

علیلو ادامه داد: پس از نخله‌برداری انبوه، پاکسازی و تنظیف سراسری چوخورلار آغاز می‌شود. همچنین تیر برق موجود در مسیر نیز با هماهنگی امور برق گلستان جابجا می‌شود.

گفتنی است در این بازدید یوسف قوام جانشین معاون خدمات شهری شهرداری تبریز، هادی بدری مدیرکل املاک و محمدرضا عباسی مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان حضور داشتند.