به گزارش عصر دهیار، محمد حسین زاده شهردار منطقه اظهار کرد: عملیات باز پیرائی و هرس درختان، با مساعد شدن نسبی شرایط جوی و در راستای استقبال از فصل بهار، در سطح بوستان‌ها و پارک‌های این منطقه در حال اجرا است. وی تصریح کرد: اکیپ‌های هرس از باغبانان مجرب و افراد آموزش دیده پیمانکاران فضای سبز منطقه […]

به گزارش عصر دهیار، محمد حسین زاده شهردار منطقه اظهار کرد: عملیات باز پیرائی و هرس درختان، با مساعد شدن نسبی شرایط جوی و در راستای استقبال از فصل بهار، در سطح بوستان‌ها و پارک‌های این منطقه در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: اکیپ‌های هرس از باغبانان مجرب و افراد آموزش دیده پیمانکاران فضای سبز منطقه تشکیل شده که در این عملیات شاخه‌های ضعیف، خشکیده، بیمار و شکسته درختان را با رعایت اصول فنی و ایمنی و با نظارت میدانی مدیریت فضای سبز منطقه هرس می‌کنند.

شهردار منطقه در خصوص اهمیت هرس درختان خاطرنشان کرد: حفظ و نگهداری از درختان معابر و بوستان‌های سطح حوزه، یکی از اولویت‌های مدیریت فضای سبز منطقه در راستای مناسب‌سازی سیمای بصری شهرک خاوران است و در این بین هرس به موقع تابستانه و زمستانه درختان از اهمیت ویژه‌ای در رشد و نمو ایده‌آل و اصولی درختان برخوردار است.