به گزارش شهریار، سیاوش فتح اللهی شهردار منطقه ۵ تبریز با اشاره به اینکه از ابتدای سالجاری یک‌هزار تن آسفالت برای ساماندهی معابر سطح حوزه توزیع شده است، گفت: در این مدت، آسفالت معابر مورد نیاز محلات استانداری، فرشته جنوبی، ولی امر، رشدیه، خیابان‌های باغمیشه و شهرک مرزداران به اتمام رسیده است. وی با بیان اینکه […]

به گزارش شهریار، سیاوش فتح اللهی شهردار منطقه ۵ تبریز با اشاره به اینکه از ابتدای سالجاری یک‌هزار تن آسفالت برای ساماندهی معابر سطح حوزه توزیع شده است، گفت: در این مدت، آسفالت معابر مورد نیاز محلات استانداری، فرشته جنوبی، ولی امر، رشدیه، خیابان‌های باغمیشه و شهرک مرزداران به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه تا پایان فصل کاری عملیات آسفالت اساسی در معابر سطح این حوزه تداوم خواهد داشت، گفت: آسفالت اساسی اتوبان پاسداران، تبادل امام علی (ع) و جاده تهران حد فاصل ابتدای میدان بسیج تا ورودی پاسداران در برنامه کاری این منطقه قرار دارد.

علاوه بر این، لکه‌گیری آسفالت در معابر نواحی ۱، ۲ و ۳ خدمات شهری این منطقه نیز فعال است و همه روزه به طور مداوم نسبت به ترمیم و چاله‌زدایی از معابر اقدام می‌شود.