به گزارش خبرگزاری فارس،‌علی اوسط هاشمی معاون وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: مهارت زایی در حوزه گردشگری مذهبی ایران – عراق دنبال می‌شود. وی با اشاره به تفاهم این سازمان با استانداری نجف اشرف گفت که گردشگران مذهبی زیادی میان ایران و عراق تردد دارند و این […]

به گزارش خبرگزاری فارس،‌علی اوسط هاشمی معاون وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: مهارت زایی در حوزه گردشگری مذهبی ایران – عراق دنبال می‌شود.

وی با اشاره به تفاهم این سازمان با استانداری نجف اشرف گفت که گردشگران مذهبی زیادی میان ایران و عراق تردد دارند و این تفاهم می تواند به مهارت زایی عوامل حوزه مربوطه و به دنبال آن ارتقای کیفیت خدمات به زائران منجر شود.

محمد شریعتمداری وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در سفر به عراق با همتای خود سند همکاری ۵ ساله امضا کرد که بخش‌های اشتغال زایی، تبادل نیروی کار ماهر، افزایش سطح کیفی مهارت و تخصص در نیروهای کار، ایجاد مراکز آموزشی و تربیت نیروی متخصص و تلاش برای سرمایه گذاری در این زمینه از محورهای اصلی رایزنی های وی با مقام‌های عراقی بود.

همچنین در جریان سفر شریعتمداری به نجف اشرف؛ مفاد سند ۵ ساله همکاری ایران و عراق با ارتباط سازمان فنی و حرفه ای کشورمان و استانداری نجف اشرف جنبه عملیاتی به خود گرفت.

انتهای پیام/ب