به گزارش عصر دهیار،رضا جان فشان نوبری ضمن اعلام خبر فوق افزود: به منظور افزایش زیبایی بصری شهر و افزایش آرامش روانی همشهریان، امسال نیز همچون سال های گذشته اقدام به کاشت گل های متنوع بهاری  متناسب با آب و هوای شهر تبریز نموده ایم که از امروز آغاز شده و تا آغاز سال نو ادامه […]

به گزارش عصر دهیار،رضا جان فشان نوبری ضمن اعلام خبر فوق افزود: به منظور افزایش زیبایی بصری شهر و افزایش آرامش روانی همشهریان، امسال نیز همچون سال های گذشته اقدام به کاشت گل های متنوع بهاری  متناسب با آب و هوای شهر تبریز نموده ایم که از امروز آغاز شده و تا آغاز سال نو ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با برنامه ریزی های انجام یافته، شهرداری منطقه ۸ امسال، اقدام به کاشت انبوه ۴۸۰هزار گلهای بهاری در معابر و میادین و پارکهای منطقه ۸ خواهد نمود که با انجام گلکاری های وسیع، رنگ و بوی نوروزی به بافت تاریخی شهر بخشیده خواهد شد.
جان فشان افزود: شهرداری منطقه ۸ تبریز با آماده سازی ۴۸۰ هزار بوته گل بهاره رکورد کاشت های بهاره منطقه ۸ را ارتقاء خواهد داد.
شهردار منطقه ۸ در ادامه گفت: در قالب این طرح، گلهای مختلف بهاره از جمله ۳۰۰۰۰ بوته گل شب بو ،۴۰۰ هزار بوته بنفشه و ۴۰ هزار بوته گل مینای چمنی، ۵۰۰۰ همیشه بهار و ۳۰۰۰ آنمون در بافت تاریخی فرهنگی منطقه ۸  کاشت خواهدشد که این عملیات از امروز آغاز شده و به تدریج در کلیه معابر شهری سطح حوزه اجرایی خواهد شد.
وی گلهای منتخب برای کاشت را از لحاظ نوع و شکل ظاهری متنوع عنوان کرده و گفت: زیبایی بصری و افزایش روحیه شادابی و رضایت مندی شهروندان در این روزهای استرس زای کرونایی مد نظر بوده است.