آغاز به کار مجدد قرارگاه عملیاتی در شهرداری منطقه پنج تبریز
آغاز به کار مجدد قرارگاه عملیاتی در شهرداری منطقه پنج تبریز

به گزارش عصر دهیار ، در جلسه ای که بدین منظور با حضور شهردار ، معاونین و مدیران عضو قرارگاه عملیاتی منطقه پنج ترتیب یافته بود مهندس میر علی اصغر نساج گفت : بر اساس ابلاغیه قائم مقام شهردار تبریز قرارگاه های عملیاتی مجدداً در مناطق دهگانه شهرداری شروع بکار نموده اند . شهردار و […]

به گزارش عصر دهیار ، در جلسه ای که بدین منظور با حضور شهردار ، معاونین و مدیران عضو قرارگاه عملیاتی منطقه پنج ترتیب یافته بود مهندس میر علی اصغر نساج گفت : بر اساس ابلاغیه قائم مقام شهردار تبریز قرارگاه های عملیاتی مجدداً در مناطق دهگانه شهرداری شروع بکار نموده اند .

شهردار و فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه پنج تبریز در ادامه افزود : با توجه به شیوع مجدد ویروس منحوس کرونا و قرار گرفتن شهر تبریز در وضعیت قرمز و دستورالعمل ابلاغی ستاد مقابله با کرونا تمامی برنامه های ابلاغی با تمام قوا و با بسیج امکانات در این منطقه اجرا می شود .

وی همچنین گفت :  گشت های مجهز به سیستم هشدار و همچنین گشت های مشترک اعمال محدودیت ها از ۱۹ فروردین در این منطقه فعال و راه اندازی شده است . 

شهردار منطقه ۵ کلانشهر تبریز ضد عفونی معابر و اطلاع رسانی به شهروندان را از دیگر اقدامات دانست و در این رابطه اظهار داشت : طبق مصوبه ستاد ملی کرونا مشاغلی که باید تعطیل شوند اجازه فعالیت نخواهند داشت و در این راستا از اصناف محترم انتظار می رود با اکیپ های قرارگاه عملیاتی همکاری داشته باشند .