آغاز به کار اکیپ‌های صوتی سیار در حوزه شهرداری منطقه ۹ تبریز
آغاز به کار اکیپ‌های صوتی سیار در حوزه شهرداری منطقه ۹ تبریز

به گزارش عصر دهیار، اکیپ‌های اطلاع‌رسانی سیار با هدف آگاهی دادن هر چه بیشتر به شهروندان در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله های اجتماعی و پرهیز از ترددهای غیر ضروری، در سطح حوزه شهرداری منطقه ۹ تبریز فعال شده است. گفتنی است بر اساس تصمیم و مصوبه ستاد مقابله با کرونا و وضعیت هشدار، […]

به گزارش عصر دهیار، اکیپ‌های اطلاع‌رسانی سیار با هدف آگاهی دادن هر چه بیشتر به شهروندان در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله های اجتماعی و پرهیز از ترددهای غیر ضروری، در سطح حوزه شهرداری منطقه ۹ تبریز فعال شده است.

گفتنی است بر اساس تصمیم و مصوبه ستاد مقابله با کرونا و وضعیت هشدار، اکیپ‌های صوتی اطلاع رسانی بار دیگر فعالیت خود را شروع و با انکعاس پیام های مختلف از تمامی شهروندان درخواست می نماید جهت سلامتی خود و سایر همشهریان، مشارکت و همراهی خود را جهت جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر این ویروس به کار گیرند.

یادآور می شود از اولین روزهای شیوع ویروس منحوس کرونا، شهرداری منطقه ۹ در حوزه اطلاع رسانی با نصب بنر، تجهیز سیستم های اطلاع رسانی، توزیع پوستر های مختلف، ضدعفونی مراکز عمومی منطقه، طرح غربالگری کارکنان و مراجعه کنندگان، توزیع ماسک و … فعالیت های گسترده ای را انجام داده است.