آسفالت ریزی ۱۳۲ تنی شهرداری منطقه ۱۰ تبریز طی هفته اخیر
آسفالت ریزی ۱۳۲ تنی شهرداری منطقه ۱۰ تبریز طی هفته اخیر

[ad_1] آسفالت ریزی ۱۳۲ تنی شهرداری منطقه ۱۰ تبریز طی هفته اخیر شهردار منطقه ۱۰ تبریز از بهسازی معابر سطح حوزه با ۱۳۲ تن آسفالت طی هفته اخیر خبر داد. به گزارش عصر دهیار، موسی زارعی با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای رسیدگی به مطالبات به‌حق شهروندان، مناسب‌سازی محیط، بهسازی معابر، توزیع آسفالت […]

[ad_1]


آسفالت ریزی ۱۳۲ تنی شهرداری منطقه ۱۰ تبریز طی هفته اخیر

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از بهسازی معابر سطح حوزه با ۱۳۲ تن آسفالت طی هفته اخیر خبر داد.

به گزارش عصر دهیار، موسی زارعی با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای رسیدگی به مطالبات به‌حق شهروندان، مناسب‌سازی محیط، بهسازی معابر، توزیع آسفالت طبق برنامه ریزی و بر اساس اولویت بندی در دستور کار منطقه ۱۰ قرار گرفته و اجرایی شده است.

وی افزود: در این راستا به منظور یکدست کردن شریان های اصلی و فرعی تحت پوشش حوزه این منطقه و ایمنی در تردد وسایل نقلیه، شهرداری منطقه ۱۰ تبریز طی هفته اخیر از ۱۳۲ تن آسفالت استفاده کرده است.

شهردار منطقه ۱۰ تصریح کرد: آسفالت ریزی کوی پیری خیابان شهید قره باغی، کوچه گلستان دارایی سوم، شهرک ارم، اتوبان پاسداران، سه راه شمس تبریزی و  … از جمله خیابان‌ ها، محل‌ها و معابری است که توسط این منطقه آسفالت‌ریزی اساسی و لکه گیری شده است.

شهرداری منطقه ۱۰ جزو مناطق ۱۰گانه شهرداری تبریز است که در حوزه آسفالت، به صورت منظم در راستای بهسازی و نوسازی آسفالت معابر، میدان‌ها و خیابان‌های سطح حوزه فعالیت می‌کند.

[ad_2]