واحدهای تولیدی استان در سال گذشته نه تنها تعدیل نیرو نکرده بلکه به کار خود رونق دادند
واحدهای تولیدی استان در سال گذشته نه تنها تعدیل نیرو نکرده بلکه به کار خود رونق دادند

یونس ژائله در دیدار نوروزی با رییس دادگستری آذربایجان شرقی، ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه رییس کل دادگستری استان در جهت پیشبرد اهداف شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان و همچنین رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان گفت: امیدواریم در سال جدید نیز شاهد افزایش این نوع همکاری ها باشیم. وی با اشاره […]

یونس ژائله در دیدار نوروزی با رییس دادگستری آذربایجان شرقی، ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه رییس کل دادگستری استان در جهت پیشبرد اهداف شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان و همچنین رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان گفت: امیدواریم در سال جدید نیز شاهد افزایش این نوع همکاری ها باشیم.

وی با اشاره به لزوم مانع زدایی از مسیر فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی، ادامه داد: امیدواریم در سال جدید دست در دست یکدیگر جلو رفته تا به کمک یکدیگر مشکلات بخش تولید را حل و فصل کنیم؛ البته خوشبختانه در این راستا فرهنگ تعامل مناسبی در استان وجود دارد و تنش خاصی مابین بخش‌های مختلف دیده نمی‌شود.

رییس اتاق بازرگانی تبریز گفت: متاسفانه گاه به جای کمک به واحدهای تولیدی، عرصه برای این افراد تنگ تر می شود.

وی با تاکید بر لزوم همکاری بیشتر بانک های استان با بخش خصوصی گفت: متاسفانه میزان حمایت و تسهیلات اختصاصی بانک ها به بخش تولید و صنعت بسیار پایین بوده و باید در این زمینه تدبیر مناسبی انجام گیرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز؛ جمعی از اعضای هیات رییسه، هیات نمایندگان و دبیرکل اتاق تبریز به منظور تبریک فرا رسیدن عید نوروز و سال جدید با حضور در دفتر کار موسی خلیل الهی، رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی با وی دیدار کردند.

انتهای پیام