سرپرست جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی منصوب شد
سرپرست جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی منصوب شد

حجت الاسلام اسکندری در گفت‌وگو با ایسنا، به تداوم خط و مشی و اقدامات پیشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تاکید کرد. وی افزود: با توجه به این‌که وظیفه و مسئولیت شورای هماهنگی، کاملا مشخص بوده و عهده دار برگزاری برنامه‌های ملی در مناسبت‌ها است، امسال وظیفه خود را از روز دوازدهم فروردین ماه آغاز کرده و تا […]

حجت الاسلام اسکندری در گفت‌وگو با ایسنا، به تداوم خط و مشی و اقدامات پیشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تاکید کرد.

وی افزود: با توجه به این‌که وظیفه و مسئولیت شورای هماهنگی، کاملا مشخص بوده و عهده دار برگزاری برنامه‌های ملی در مناسبت‌ها است، امسال وظیفه خود را از روز دوازدهم فروردین ماه آغاز کرده و تا ایام الله دهه فجر و ۲۹ بهمن ماه ادامه خواهد داد.

وی ادامه داد: اگر خدای نکرده حوادث غیرمترقبه‌ای چون حوادث ۹ دی که به عنوان میثاق امت و با ولایت نامگذاری شده است، در کشور رخ دهد، برگزاری مراسم و یا هرگونه راهپیمایی خیابانی و از این قبیل مراسم‌ها نیز بر عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواهد بود.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام اسکندری پیش از این در سمت معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان فعالیت داشت.

حجت الاسلام رسول برگی پیش از این، عهده دار سمت ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بود که با هدف شرکت در انتخابات شورای شهر از این سمت استعفا کرد.

انتهای پیام