سامد، پل بی‌واسطه مدیران برای پاسخ‌گویی به مطالبات مردمی است
سامد، پل بی‌واسطه مدیران برای پاسخ‌گویی به مطالبات مردمی است

حمیدرضا قاسم‌زاده در نشست مدیرکل دفتر ارتباط مردمی و سفرهای نهاد ریاست جمهوری با معاونان استاندار و مدیران استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان، اظهار کرد: دیدارهای مردمی با هدف پیگیری و استخراج مشکلات مردم برگزار می‌شود. وی خاطرنشان کرد: هدف دیدارهای مردمی، جلب اعتماد مردم به مجموعه دولتمردان و مجریان است و نشان می‌دهد که […]

حمیدرضا قاسم‌زاده در نشست مدیرکل دفتر ارتباط مردمی و سفرهای نهاد ریاست جمهوری با معاونان استاندار و مدیران استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان، اظهار کرد: دیدارهای مردمی با هدف پیگیری و استخراج مشکلات مردم برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف دیدارهای مردمی، جلب اعتماد مردم به مجموعه دولتمردان و مجریان است و نشان می‌دهد که مدیران دغدغه رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان را دارند.

قاسم‌زاده تأکید کرد: ارتباط مستقیم با مردم برای آگاهی از دغدغه‌ها و اهتمام در رفع مشکلات آن‌ها حائز اهمیت بوده و سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد)، پل بدون واسطه مدیران برای پاسخگویی به مطالبات مردمی است.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی؛ وی همچنین گفت: براساس مطالعات انجام‌شده ۱۰ درصد مراجعات به استانداری مربوط به این مجموعه بوده و مابقی مراجعات به سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط بوده است.

انتهای پیام