سرهنگ قدرت آقاپور در جمع خبرنگاران گفت: در پی اطلاع از وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان اهر،  بلافاصله شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت. وی افزود: پس از انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات و اشرافیت اطلاعاتی  ماموران پلیس آگاهی موفق […]

سرهنگ قدرت آقاپور در جمع خبرنگاران گفت: در پی اطلاع از وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان اهر،  بلافاصله شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات و اشرافیت اطلاعاتی  ماموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی سارق سابقه دار شدند که در ادامه متهم با هماهنگی مقام قضایی در مخفیگاهش دستگیر و به مقر پلیس تحویل داده شد.

 سرهنگ آقاپور با اشاره به این‌که متهم در تحقیقات بعمل آمده به هشت فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان اعتراف نمود، گفت: متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی همچنین از شناسایی و دستگیری باند سارقین سرقت‌های سریالی خودرو و مغازه در این شهرستان نیز خبر داد.

فرمانده انتظامی اهر گفت: در پی وقوع سرقت‌های سریالی سرقت پلاک خودرو، انجام چهار فقره سرقت مغازه و دو فقره تجهیزات داخل خودرو موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان اهر قرار گرفت و طی کار اطلاعاتی از سوی مأموران نیروی انتظامی؛ باند سارقین غیر بومی شناسایی و لیدر اصلی این باند که سارق حرفه‌ای بود با تلاش شبانه‌روزی پلیس دستگیر و خودروی وی نیز توقیف شد.

انتهای پیام