دستگیری دو عامل خرید و فروش اشیای قدیمی در ملکان
دستگیری دو عامل خرید و فروش اشیای قدیمی در ملکان

سرهنگ کاظم داداشی گفت: به دنبال گزارش دریافتی در پایگاه حفاظتی این یگان مستقر در شهرستان ملکان در خصوص خرید و فروش اموال تاریخی و فرهنگی در این شهرستان، اقدامات لازم با هماهنگ نیروی انتظامی شهرستان انجام شد. وی به کشف و ضبط شی قدیمی توسط نیروهای یگان حفاظت میراث‌ فرهنگی با همکاری نیروی انتظامی شهرستان […]

سرهنگ کاظم داداشی گفت: به دنبال گزارش دریافتی در پایگاه حفاظتی این یگان مستقر در شهرستان ملکان در خصوص خرید و فروش اموال تاریخی و فرهنگی در این شهرستان، اقدامات لازم با هماهنگ نیروی انتظامی شهرستان انجام شد.

وی به کشف و ضبط شی قدیمی توسط نیروهای یگان حفاظت میراث‌ فرهنگی با همکاری نیروی انتظامی شهرستان اشاره کرد و گفت: در این عملیات مشترک، شیء قدیمی کشف و ضبط شده و در راستای اعلام نظر کارشناسی به اداره‌ کل میراث ‌فرهنگی تحویل داده شد.

وی افزود: عاملان نگهداری و خرید و فروش این شی قیمتی، به عنوان متهم دستگیر شده و به همراه شی مکشوفه به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، سرهنگ داداشی خاطر نشان کرد: هم استانی‌های محترم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه میراث فرهنگی، مراتب را با تماس شماره ۰۹۶۶۲ مرکز پیام یگان حفاظت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور، اطلاع دهند.

انتهای پیام