تشریفاتی برای دیدار مردم با مدیران و معاونان استانداری آذربایجان شرقی وجود ندارد
تشریفاتی برای دیدار مردم با مدیران و معاونان استانداری آذربایجان شرقی وجود ندارد

روح الله بشارت در نشست با معاونان و مدیران استانداری و دستگاه‌های اجرایی آذربایجان شرقی با اشاره به این‌که اهتمام جدی در دولت تدبیر و امید برای برگزاری دیدارهای مردمی وجود داشته است، گفت: دیدارهای مردمی به صورت چهره به چهره و با رویکرد حل مساله و رسیدگی به مشکلات مردم برگزار می شود. وی […]

روح الله بشارت در نشست با معاونان و مدیران استانداری و دستگاه‌های اجرایی آذربایجان شرقی با اشاره به این‌که اهتمام جدی در دولت تدبیر و امید برای برگزاری دیدارهای مردمی وجود داشته است، گفت: دیدارهای مردمی به صورت چهره به چهره و با رویکرد حل مساله و رسیدگی به مشکلات مردم برگزار می شود.

وی اظهار کرد: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر برگزاری دیدارهای چهره به چهره مدیران با مردم، الزامات قانونی تحقق این مهم در دولت های یازدهم و دوازدهم پررنگ تر شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی؛ وی ادامه داد: در دولت دوازدهم به تمامی استانداران و دستگاه‌های اجرایی استان ها ابلاغ شد که در هفته یک روز برای دیدار مدیران با مردم مشخص شود که این موضوع در استان آذربایجان شرقی اجرایی شده است.

بشارت گفت: گزارش همه دیدارهای مردمی و اقدامات انجام شده در راستای حل مشکلات و مسائل مطرح شده در این دیدارها از سوی دستگاه ها، هر سه ماه یک بار به دفتر ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری ارسال می شود.

وی افزود: با توجه به ظرفیت های موجود در آذربایجان شرقی، اقدامات بسیار خوبی در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در این استان انجام گرفته است.

همچنین در ادامه این جلسه؛ «قاری‌زاده»، مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی هم در این نشست گزارشی از عملکرد سامانه ارتباط مردمی دولت در استان و همچنین دیدارهای مردمی مدیران ارائه کرد.

مدیرکل دفتر ارتباط مردمی و سفرهای نهاد ریاست جمهوری همچنین با استاندار آذربایجان شرقی دیدار و گفت‌وگو کرد.