بهره برداری از چند پروژه شاخص و فرامنطقه‌ای در تبریز
بهره برداری از چند پروژه شاخص و فرامنطقه‌ای در تبریز

میر علی اصغر نساج در حاشیه بازدید از چند طرح عمرانی شاخص منطقه پنج با اعلام این مطلب، افزود: پیشرفت عمرانی پروژه‌های بزرگ و اساسی هر هفته بررسی می‌شود. وی، اتوبان ولایت را یکی از پروژه‌های شاخص کلانشهر تبریز دانست و بیان کرد: برای فاز اول این طرح، ۱۰۰۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود. پس از بهره برداری از […]

میر علی اصغر نساج در حاشیه بازدید از چند طرح عمرانی شاخص منطقه پنج با اعلام این مطلب، افزود: پیشرفت عمرانی پروژه‌های بزرگ و اساسی هر هفته بررسی می‌شود.

وی، اتوبان ولایت را یکی از پروژه‌های شاخص کلانشهر تبریز دانست و بیان کرد: برای فاز اول این طرح، ۱۰۰۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود. پس از بهره برداری از اولین تقاطع غیرهمسطح، دومین تقاطع غیرهمسطح فاز اول اتوبان ولایت نیز در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: با اتمام این پروژه، کوی‌های نصر و صادرات به خیابان رودکی در ولیعصر تبریز متصل می‌شود.

نساج هم‌چنین با اشاره به دوربرگردان پاسداران- کوی نصر، افزود: این پروژه نیز به عنوان بخشی از اتوبان ولایت در حال اجرا شدن است که امسال از آن بهره برداری خواهد شد.

وی به احداث تقاطع غیر همسطح دیزل آباد به رسالت نیز اشاره کرد و گفت: عملیات عمرانی این پروژه با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار شروع شده است.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص احداث پل‌های ناقص میدان شهید فهمیده، بیان کرد: عملیات عمرانی دو پل ناقص که تردد از پاسداران به کوی ولیعصر و باغمیشه به پاسداران را میسر می‌سازد، آغاز شده است. با اجرای این دو پل، ترافیک میدان شهید فهمیده کاهش می‌یابد.

انتهای پیام