به گزارش عصر دهیار، جلسه ستاد عملیاتی مقابله با شیوع ویروس کرونا با حضور شهردار منطقه، معاون خدمات شهری و اجرایی، نیروی انتظامی، اداره بهداشت و سلامت، اتاق اصناف، سازمان میادین و کلانتری ۱۹ تشکیل شد و وضعیت منطقه و میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در مواجهه با پیک چهارم شیوع ویروس کرونا گزارش شد.شهردار […]

به گزارش عصر دهیار، جلسه ستاد عملیاتی مقابله با شیوع ویروس کرونا با حضور شهردار منطقه، معاون خدمات شهری و اجرایی، نیروی انتظامی، اداره بهداشت و سلامت، اتاق اصناف، سازمان میادین و کلانتری ۱۹ تشکیل شد و وضعیت منطقه و میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در مواجهه با پیک چهارم شیوع ویروس کرونا گزارش شد.
شهردار منطقه هفت طبق تصمیمات و مصوبات اتخاذ شده در قرارگاه ستاد عملیاتی مقابله با کرونا در این منطقه تاکید بر پیگیری و اجرایی شدن مجدد مصوبات پیشین کرد.
محمدعلی سلیمی در این خصوص گفت: میدان تره بار یکی از نقاط حساس سطح حوزه بوده که با عدم رعایت نکات بهداشتی امکان انتشار ویروس به کل سطح شهر تبریز وجود دارد که در این راستا ضروریست نظارت و کنترل برای مقابله با پیک چهارم شیوع کرونا انجام شود.
وی با اشاره به اینکه پیک چهارم شیوع کرونا طبق اعلام ستاد ملی در سطح گسترده تری بوده اظهار داشت: اقدامات کنترلی و پیشگیری در مناطق پر خطر ضروریست دوباره از سر گرفته شود و در این خصوص عوامل خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه به همراه نیروی انتظامی و کلانتری و بهداشت نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی در سطح منطقه نظارت داشته و کنترل کنند.
در این جلسه همچنین بر تشکیل اکیپ گشت متشکل از نیروهای خدمات شهری و اجرایی منطقه، نیروی انتظامی و بهداشت تاکید و مقرر شد این اکیپ به صورت مستمر و شبانه روزی بر رعایت پروتکل ها از سوی اصناف منطقه نظارت داشته باشند.