جعفر راستی در گفت‌وگوی خبری در خصوص آخرین وضعیت ثبت‌نام در انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر استان، گفت: تقریبا چهار روز از آغاز روند نام نویسی داوطلبان شوراهای اسلامی روستا و عشایر می‌گذرد که امروز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه، این پروسه به پایان خواهد رسید. به گزارش ایسنا، وی افزود: استعلام از نام نویسان این […]

جعفر راستی در گفت‌وگوی خبری در خصوص آخرین وضعیت ثبت‌نام در انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر استان، گفت: تقریبا چهار روز از آغاز روند نام نویسی داوطلبان شوراهای اسلامی روستا و عشایر می‌گذرد که امروز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه، این پروسه به پایان خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، وی افزود: استعلام از نام نویسان این انتخابات فردا از سوی مراجع چهارگانه شامل اطلاعات، نیروی انتظامی، ثبت احوال و قوه قضاییه آغاز می‌شود و این نهادها ۱۰ روز فرصت دارند تا جواب استعلام را گزارش دهند. پس از این امر نیز نتایج به هیئت اجرایی بخش فرستاده می‌شود و این هیئت نیز هفت روز برای بررسی نتایج وقت دارد.

وی ادامه داد: نتایج بررسی هیئت اجرایی بخش نیز به شهرستان ابلاغ خواهد شد.

راستی متذکر شد: از مردم عزیز و شریف روستاها و عشایر استان خواهشمندیم تا در لحظات پایانی افراد باقیمانده نام نویسی را تکمیل کنند و از ملت ایران و به خصوص مردم آذربایجان شرقی درخواست داریم تا در انتخابات پیش رو حضور پررنگ و پرشور داشته باشند و به یاوه گویی‌های دشمن غلبه کنند.

انتهای پیام