به گزارش عصر دهیار، در این بازدید نسیانی شهردار منطقه با تشریح اقدامات انجام شده در این پروژه اظهار داشت: عملیات عمرانی احداث ایستگاه آتش نشانی به عنوان یکی از مراکز مهم و حیاتی خدمات رسان این شهرک، از ابتدای سال ۹۹ با شتاب مضاعف در حال اجرا بوده و انشاءالله در ماه های آتی […]

به گزارش عصر دهیار، در این بازدید نسیانی شهردار منطقه با تشریح اقدامات انجام شده در این پروژه اظهار داشت: عملیات عمرانی احداث ایستگاه آتش نشانی به عنوان یکی از مراکز مهم و حیاتی خدمات رسان این شهرک، از ابتدای سال ۹۹ با شتاب مضاعف در حال اجرا بوده و انشاءالله در ماه های آتی شاهد بهره برداری از این پروژه ی زیرساختی خواهیم بود.

وی خاطر نشان ساخت: در راستای تکمیل این سایت و همچنین بر اساس کاربری های موجود و تدابیر اتخاذ شده، احداث یک باب سالن بحران در کنار ساختمان آتش نشانی و پد هلی کوپتر شهرک خاوران پیش بینی و لحاظ شده است.

نسیانی تصریح کرد: قطعا با تکمیل این سایت، امداد رسانی در زمان بروز حوادث و بحران علاوه بر شهرک خاوران، با اتوبان های پیامبر اعظم (ص) و شهید کسایی و همچنین بخش اعظمی از شرق تبریز به سهولت و در کوتاه ترین زمان ممکن میسر خواهد شد.

شهردار منطقه۹ تصریح کرد: از مهمترین پیش بینی های صورت گرفته در این ایستگاه آتش نشانی میتوان به پد بالگرد اشاره کرد که در مواقع ضرورت و بحران، با پوشش سریع و مطلوب حوادث، زمان خدمات رسانی و همچنین امداد و نجات شهروندان در شرق تبریز را به حداقل زمان ممکن خواهد رساند.

در ادامه ی این بازدید دکتر زبردست با ابراز خرسندی از پیشرفت فیزیکی این پروژه، از جدیت مجریان پروژه در ساخت و احداث این پروژه تقدیر کرد.

گفتنی است ساختمان ایستگاه آتش نشانی خاوران با احتساب عرصه و اعیان در متراژکل۴۱۰۰ متر مربع در حال اجرا می باشد.