اوجعلی علیزاده با اعلام این خبر، افزود: با توجه به اطلاعات به دست آمده از ۸۲ دستگاه ترددشمار آنلاین در محورهای مختلف استان طی این ۱۶ روز، تعداد ۱۰میلیون و ۴۵۳ هزار تردد خودرو ثبت شده است، در حالی در مدت مشابه سال گذشته پنج میلیون و ۹۲۲ هزار تردد خودرو داشتیم. وی گفت: در […]

اوجعلی علیزاده با اعلام این خبر، افزود: با توجه به اطلاعات به دست آمده از ۸۲ دستگاه ترددشمار آنلاین در محورهای مختلف استان طی این ۱۶ روز، تعداد ۱۰میلیون و ۴۵۳ هزار تردد خودرو ثبت شده است، در حالی در مدت مشابه سال گذشته پنج میلیون و ۹۲۲ هزار تردد خودرو داشتیم.

وی گفت: در این مدت، آمار خودرو ورودی به استان ۸۸۴ هزار و ۸۰۰ خودرو و آمار خودرو خروجی از استان بالغ بر ۸۲۵ هزار و ۸۰۰ خودرو بوده است.

وی افزود: طی این بازه زمانی، بیشترین ورودی به استان از محورهای میاندوآب –ملکان، آزادراه تبریز- زنجان، مشگین شهر- اهر، نیر-سراب، ایواوغلی- مرند و جاده قدیم زنجان-میانه بوده است.

به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، علیزاده از رانندگان خواست تا با توجه به افزایش میزان تردد در محورهای استان، با رعایت موارد ایمنی و سرعت مطمئنه رانندگی طی روزهای آخر تعطیلات نوروزی از بروز حوادث و سوانح رانندگی جلوگیری کنند.

انتهای پیام