سرهنگ دوم پاسدار جواد رحیم زاده در بازدید از خانه های احسان که توسط گروه های جهادی و با همراهی خیّرین ساخته شده اند، اظهار کرد: صفر تا صد این خانه ها توسط گروه های جهادی ساخته شده است و بعضی از این خانه ها مخصوص افرادی است تحت پوشش هیچ کدام از نهادهای حمایتی نیستند. […]

سرهنگ دوم پاسدار جواد رحیم زاده در بازدید از خانه های احسان که توسط گروه های جهادی و با همراهی خیّرین ساخته شده اند، اظهار کرد: صفر تا صد این خانه ها توسط گروه های جهادی ساخته شده است و بعضی از این خانه ها مخصوص افرادی است تحت پوشش هیچ کدام از نهادهای حمایتی نیستند.

وی ادامه داد: تاکنون ۳۰ واحد خانه احسان احداث شده است و برای امسال نیز حدود ۱۰۰ خانه را در نظر گرفته ایم و اعلام آمادگی کرده ایم که تا برای افراد تحت پوشش که توانایی ساخت خانه ندارند نیز خانه احداث کنیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه آذرشهر در بازدید از واحد های در حال احداث روستای نادیلوی آذرشهر نیز گفت: این واحد متعلق به زن و شوهر معلولی است که متاسفانه کسی برای تعمیر اقدام نمی‌کرد که ما برای احداث این خانه پیشقدم شدیم.

وی ادامه داد: ساخت این خانه تقریبا ۵ ماه طول کشیده است و متراژ زیربنای این واحد ۸۸ متر است که تقریبا برای هر متر مربع ۲ میلیون تومان هزینه شده است که ۱ میلیون تومان از قیمت بازار ارزان تر است.

وی تاکید کرد: تمامی این خانه ها بر طبق استانداردهای نظام مهندسی و با تایید مهندسین ناظر سازمان نظام مهندسی ساخته شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه آذرشهر در خصوص توزیع بسته های معیشتی در این ناحیه نیز  گفت: از آغاز رزمایش کمک مومنانه تا کنون در ۴ مرحله و ۳ گام ۲۲ هزار بسته توزیع شده است که ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان است.

وی در خصوص بحث اشتغال جوانان آذرشهر نیز گفت: در بحث اعطای تسهیلات، بنگاه های زود بازده، صنایع تبدیلی و صنایع دستی در اولویت ما قرار دارند و با افتخار می‌گوییم که هیچ کس نمی‌تواند بگوید که در آذرشهر از بابت شغل مشکل دارد.

انتهای پیام