کلاهبرداری با فروش روغن موتورهای تقلبی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در بستان‌آباد
کلاهبرداری با فروش روغن موتورهای تقلبی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در بستان‌آباد

[ad_1] فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در قالب فروش روغن موتور تقلبی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شهرستان بستان آباد خبر داد. به گزارش عصر دهیار،از بستان آباد، علی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وصول پرونده های متعدد کلاهبرداری با شیوه و شگرد خرید و […]

[ad_1]


فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در قالب فروش روغن موتور تقلبی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شهرستان بستان آباد خبر داد.

به گزارش عصر دهیار،از بستان آباد، علی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وصول پرونده های متعدد کلاهبرداری با شیوه و شگرد خرید و فروش روغن موتور تقلبی، شناسایی و دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی بستان آباد قرار گرفت.

وی ادامه داد : ماموران با بررسی پرونده و تلاش های شبانه روزی محل اختفای متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در یکی از شهرستان های همجوار دستگیر کردند.

محمدی تصریح کرد : متهم دستگیر شده با شیوه فروش روغن موتور تقلبی مبلغ ۵۰ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شد.

فرمانده انتظامی استان به شهروندان توصیه کرد که در زمان خرید و فروش به توصیه های پلیسی توجه کرده و از پیشنهاد های اغوا کننده در معاملات پرهیزکرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/


[ad_2]