به گزارش شهریار، مهدی یوسفی اظهار کرد: با اتمام فصل زمستان و بهبود شرایط جوی، عملیات عمرانی پروژه‌های کلان شهری تسریع یافته و تقاطع غیرهمسطح شهید فلاحی نیز در مسیر تکمیل قرار گرفته است.   وی افزود: هم‌اکنون در تمام جبهه‌های این تقاطع، عملیات عمرانی در جریان است که بر همین اساس قالب‌بندی، آرماتوربندی و […]

به گزارش شهریار، مهدی یوسفی اظهار کرد: با اتمام فصل زمستان و بهبود شرایط جوی، عملیات عمرانی پروژه‌های کلان شهری تسریع یافته و تقاطع غیرهمسطح شهید فلاحی نیز در مسیر تکمیل قرار گرفته است.  

وی افزود: هم‌اکنون در تمام جبهه‌های این تقاطع، عملیات عمرانی در جریان است که بر همین اساس قالب‌بندی، آرماتوربندی و بتن‌ریزی P۴ به اتمام رسیده و عملیات فوق در P۶ در دست اقدام است.  

سرپرست شهرداری تبریز تصریح کرد: همچنین عملیات اجرایی راست‌گرد ضلع جنوب‌غربی این تقاطع نیز در حال انجام مراحل روسازی است.  

وی اضافه کرد: فونداسیون محل رمپ شرقی  در دست حفاری و اجرا بوده و همچنین قطعات بتنی تولیدشده در شرکت پیش‌ساخته برای دیواره این رمپ نیز در دست چیدمان است.  

یوسفی تأکید کرد:تمام تلاش خود را برای تسریع در اجرای عملیات عمرانی پروژه‌های کلان شهری به کار می‌بریم و در این راستا از وقفه پیش‌آمده در اجرای این پروژه‌ها، از شهروندان عزیز عذرخواهی می‌کنیم.