پیدا شدن یک نوزاد رها شده دیگر در تبریز
پیدا شدن یک نوزاد رها شده دیگر در تبریز

[ad_1] نوزاد دختر بدون هویت که حوالی ساعت ۱۶ امروز در یکی از خیابان‌های تبریز رها شده بود، به شیرخوارگاه احسان تحویل داده شد. به گزارش عصر دهیار،از تبریز، فرگل صحاف، مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بعد از ظهر امروز نوزادی ۱۰ روزه در پیاده‌رو یکی از خیابان‌های تبریز رها […]

[ad_1]


نوزاد دختر بدون هویت که حوالی ساعت ۱۶ امروز در یکی از خیابان‌های تبریز رها شده بود، به شیرخوارگاه احسان تحویل داده شد.

به گزارش عصر دهیار،از تبریز، فرگل صحاف، مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بعد از ظهر امروز نوزادی ۱۰ روزه در پیاده‌رو یکی از خیابان‌های تبریز رها شده بود و طی تماس مردم با اورژانس اجتماعی بهزیستی (۱۲۳) و هماهنگی و دستور قضایی، بلافاصله اقدامات لازم در خصوص تحویل نوزاد دختر، انجام و تحویل شیرخوارگاه بهزیستی استان شد.

وی با بیان اینکه نام ” نفَس”  برای این نوزاد دختر انتخاب شده است، افزود: نوزاد در شیرخوارگاه بهزیستی پذیرش و بلافاصله آزمایشات اولیه انجام گرفت و اکنون حال عمومی نوزاد نیز خوب است و در صحت و سلامت کامل در شیرخوارگاه احسان به سر می‌برد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: بر اساس پروتکل‌های بهزیستی ویژه نوزادان رها شده در خیابان در نخستین اقدام برای سلامتی کودک اقدام و مددکاران ذی‌ربط در شیرخوارگاه احسان، شرایط جسمی و سلامتی نوزاد را پیگیری می‌کنند.

وی افزود: این دومین نوزاد رهاشده در سال جاری می‌باشد که به شیرخوارگاه احسان تبریز تحویل داده شده است.

پایان پیام/س


[ad_2]