به گزارش عصر دهیار، متن پیام مهدی یوسفی به شرح زیر است:  امروز اعضای شورای اسلامی شهر تبریز جناب آقای دکتر یعقوب هوشیار را به عنوان پنجاه و هشتمین کلیددار بلدیه تبریز انتخاب و معرفی کردند که انتخابی شایسته‌، به‌جا و ارزشمند است. آقای دکتر هوشیار از کارکنان فعال، توانمند و متخصص شهرداری تبریز است […]

به گزارش عصر دهیار، متن پیام مهدی یوسفی به شرح زیر است:

 امروز اعضای شورای اسلامی شهر تبریز جناب آقای دکتر یعقوب هوشیار را به عنوان پنجاه و هشتمین کلیددار بلدیه تبریز انتخاب و معرفی کردند که انتخابی شایسته‌، به‌جا و ارزشمند است.

آقای دکتر هوشیار از کارکنان فعال، توانمند و متخصص شهرداری تبریز است که شناخت کاملی از توانمندی‌ها و فرصت‌های مجموعه شهرداری تبریز دارد و قطعا با عنایات پروردگار متعال خواهد توانست با بهره‌گیری از ظرفیت نیروی انسانی موجود در شهرداری‌، مجموعه را به سمت تعالی هدایت نماید.

 قطعا انتظار می‌رود دوران شهرداری جناب آقای دکتر هوشیار، دوره رشد، تعالی و آبادانی کهن‌شهر تبریز باشد و افتخاراتی بی‌بدیل نصیب شهروندان شریف این شهر شود.

اینجانب ضمن قدردانی از اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر تبریز برای انتخاب اینجانب در دوره سرپرستی، انتخاب شایسته جناب آقای دکتر یعقوب هوشیار به عنوان شهردار تبریز را تبریک گفته و از خداوند متعال برای ایشان و تمام همکاران خانواده بزرگ شهرداری در دور ششم مدیریت شهری آرزوی توفیقات روزافزدن در جهت خدمت به مردم شریف تبریز مسئلت می‌نمایم.

مهدی یوسفی

سرپرست شهرداری تبریز