پایه اطمینان موقت پل همسان کابلی برچیده شد
پایه اطمینان موقت پل همسان کابلی برچیده شد

به گزارش عصر دهیار، بابک شریفی اظهار داشت: با عنایت به اتمام عملیات اجرائی پل روگذر همسان کابلی توسط سازمان عمران تبریز وسپری شدن دوره ۲۸ روزه مقاومت بتن روی عرشه واحراز مقاومت مورد نیاز بتن، پایه اطمینان برچیده شد. او افزود: مطابق هماهنگی انجام یافته با مهندسین مشاور طراح پروژه نسبت به بارگزاری استاتیکی روی […]

به گزارش عصر دهیار، بابک شریفی اظهار داشت: با عنایت به اتمام عملیات اجرائی پل روگذر همسان کابلی توسط سازمان عمران تبریز وسپری شدن دوره ۲۸ روزه مقاومت بتن روی عرشه واحراز مقاومت مورد نیاز بتن، پایه اطمینان برچیده شد.

او افزود: مطابق هماهنگی انجام یافته با مهندسین مشاور طراح پروژه نسبت به بارگزاری استاتیکی روی عرشه پل و در وسط دهانه و بحرانی ترین نقطه به مدت ۴۸ ساعت اقدام گردید. 

مدیرعامل سازمان عمران تبریز تصریح کرد: با توجه به رقوم ارتفاعی اندازه گیری شده مربوط به قبل و بعد از بارگزاری خیز وسط دهانه که در حد مجاز بودند، مقرر گردید نسبت به برچیدن پایه کمکی  میانی پل که در حین اجرا به صورت موقت نصب شده بود اقدام شود.

او اضافه‌ کرد: با توجه به اتمام پروژه ترافیکی پل همسان کابلی، در صورت بهبود شرایط کرونایی شهر و در اولین فرصت این پروژه به بهره‌برداری رسیده و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

پل همسان کابلی یکی از مهمترین پروژه‌های سازمان عمران تبریز در حوزه ترافیک است که با افتتاح آن بار ترافیکی تحمیل شده بر پل اتحاد ملی( کابلی) کاسته شده و دسترسی به مسیر چایکنار از سمت ائل‌گلی تسهیل خواهد شد.