واکنش به تأیید یا ابطال انتخابات اتحادیه املاک تبریز
واکنش به تأیید یا ابطال انتخابات اتحادیه املاک تبریز

[ad_1] مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه موضوع تأیید و یا عدم تأیید انتخابات اتحادیه صنف مشاوران املاک تبریز مطرح نیست؛ گفت: هیچ تصمیمی برای ابطال این انتخابات گرفته نشده است. به گزارش عصر دهیار،از تبریز، محمدجعفر عظمایی امروز با اشاره به انتشار برخی اخبار با موضوع عدم تأیید انتخابات اتحادیه صنف […]

[ad_1]


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه موضوع تأیید و یا عدم تأیید انتخابات اتحادیه صنف مشاوران املاک تبریز مطرح نیست؛ گفت: هیچ تصمیمی برای ابطال این انتخابات گرفته نشده است.

به گزارش عصر دهیار،از تبریز، محمدجعفر عظمایی امروز با اشاره به انتشار برخی اخبار با موضوع عدم تأیید انتخابات اتحادیه صنف مشاوران املاک تبریز در برخی از رسانه‌ها اظهار کرد: به منظور احقاق حقوق و امانتداری بیشتر، مقرر گردید ابهامات و شکایت تعدادی از کاندیداها در جلسه بعدی کمیسیون نظارت بر واحدهای صنفی مرکز استان بررسی ‌شود.

وی افزود: در جلسه گذشته این کمیسیون موضوع تأیید و یا عدم تأیید انتخابات این صنف مطرح نبوده و صرفا در خصوص طرح برخی از ابهامات مقرر گردید بررسی‌های لازم برای رفع دقیق ایرادات وارده در روند اجرایی آن به‌عمل آید.

پایان پیام/س


[ad_2]