به گزارش عصر دهیار، شورای خلیفه‌گری ارامنه آذربایجان‌شرقی با سرپرست شهرداری منطقه ۳ تبریز در سالن اجتماعات منطقه دیدار کردند. در این دیدار یعقوب وحیدکیا سرپرست شهرداری منطقه ۳ تبریز، ضمن خوش‌آمدگویی به شورای خلیفه‌گری ارامنه، گفت: شهرداری منطقه آمادگی خود را برای افزایش همکاری‌ها و اجرای طرح‌های مشترک اعلام می‌کند. وی افزود: همکاری شورای خلیفه‌گری با […]

به گزارش عصر دهیار، شورای خلیفه‌گری ارامنه آذربایجان‌شرقی با سرپرست شهرداری منطقه ۳ تبریز در سالن اجتماعات منطقه دیدار کردند.

در این دیدار یعقوب وحیدکیا سرپرست شهرداری منطقه ۳ تبریز، ضمن خوش‌آمدگویی به شورای خلیفه‌گری ارامنه، گفت: شهرداری منطقه آمادگی خود را برای افزایش همکاری‌ها و اجرای طرح‌های مشترک اعلام می‌کند.

وی افزود: همکاری شورای خلیفه‌گری با شهرداری منطقه خواهد توانست در ساماندهی مشاغل مزاحم حاشیه خیابان امامیه موثر واقع شده و در ساماندهی این مشکل راهگشا باشد.

جورجیان نماینده شورای خلیفه‌گری ارامنه آذربایجان‌شرقی نیز در این دیدار، هدف شورای خلیفه‌گری را عمران، آبادانی و پیشرفت شهر تبریز عنوان کرد و گفت: شورای خلیفه‌گری آمادگی خود را برای حل مسائل مذکور اعلام می‌کند تا طی توافقاتی املاک مذکور سر و سامان یابد.

دیدار شورای خلیفه‌گری ارامنه آذربایجان‌شرقی با شهردار منطقه، برای بررسی دقیق پیشنهادات منطقه و اعلام نظر از سوی شورای خلیفه‌گری در جلسه آینده، خاتمه یافت.