همایش بصیرت و مقاومت در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد
همایش بصیرت و مقاومت در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد

[ad_1] همایش بصیرت و مقاومت در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد همایش بصیرت و مقاومت همزمان با گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و در آستانه سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، باحضور بسیجیان شهرداری تبریز در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد. به گزارش عصر دهیار، فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز در این همایش با اشاره […]

[ad_1]

همایش بصیرت و مقاومت در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد

همایش بصیرت و مقاومت همزمان با گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و در آستانه سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، باحضور بسیجیان شهرداری تبریز در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد.

به گزارش عصر دهیار، فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز در این همایش با اشاره به همراهی مردم در برگزاری باشکوه کنگره ملی ده هزار شهید آذربایجان‌شرقی، گفت: استقبال پرشور مردم از کنگره نشان داد مردم هنوز هم پای آرمان‌های انقلاب و پشت ولایت فقیه هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سپاه عاشورا، سردار بابازاده نیز در این همایش ضمن گرامی‌داشت سالروز نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، گفت: باید ظرفیت‌ها را در مباحث مختلف فرهنگی فعال کنیم چراکه دنیا مجال بیشتری به ما نمی‌دهد و تا فرصت داریم باید با تمام توان پای کار بیاییم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود که باید همه در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان تلاش کنیم، افزود: ما نباید ایثار و از خودگذشتگی‌های شهیدان را فراموش کنیم و این لحظات را مدیون رشادت‌های شهدا هستیم.

[ad_2]