دکتر سلیمان جعفرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، خاطر نشان کرد: با توجه به سیر صعودی کرونا و واریانت انگلیسی از تمامی مسافرانی که در ایام تعطیلات در این منطقه ساکن بودند، تقاضامندیم تا طی ۲۴ ساعت آینده این شهرستان را ترک کنند.  وی با بیان این‌که ضرب العجل تعیین شده برای ترک منطقه برای پلاک‌های […]

دکتر سلیمان جعفرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، خاطر نشان کرد: با توجه به سیر صعودی کرونا و واریانت انگلیسی از تمامی مسافرانی که در ایام تعطیلات در این منطقه ساکن بودند، تقاضامندیم تا طی ۲۴ ساعت آینده این شهرستان را ترک کنند. 

وی با بیان این‌که ضرب العجل تعیین شده برای ترک منطقه برای پلاک‌های غیر بومی است، اظهار کرد: به خاطر شیوع کرونا با تجمعات، برگزاری عزا و عروسی برخورد قانونی خواهد شد. 

وی افزود: از ۱۰۵۹ فرد مبتلا شده به کرونا در هشترود، تعداد ۴۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۱۴ نفر در بیمارستان بستری هستند. 

دکتر جعفرزاده اضافه کرد: متاسفانه از زمان ورود مسافران به شهرستان هشترود، ۵۹ نفر به واریانت انگلیسی کرونا مبتلا شده‌اند که وضعیت جسمی سه نفر از آن‌ها وخیم است. 

وی ادامه داد: روستاهای علی آباد، دامناب، سراسکند سفلی و محلات گنجینه کتاب و چندین محله از مرکز شهر آلوده به کرونای انگلیسی هستند. 

وی از تمامی هموطنان خواست تا از دورهمی‌های مختلف پرهیز کنند، مراسمات عروسی را به تعویق بیندازند، مراسمات عزا را با حداقل نفرات برگزار کنند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا بتوانیم این بیماری را مدیریت کرده و به حداقل برسانیم. 

رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود از پذیرش ۱۵۱ نفر بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان امام حسین(ع) در دو روز گذشته خبر داد.

انتهای پیام