هرگونه بی‌تفاوتی برای حضور در پای صندوق‌های رای جواب مثبت به دشمنان است
هرگونه بی‌تفاوتی برای حضور در پای صندوق‌های رای جواب مثبت به دشمنان است

[ad_1] امام جمعه بناب با بیان اینکه امروز زمان قهر از حضور در پای صندوق‌های رای نیست، گفت: هرگونه عقب‌نشینی و بی‌تفاوتی برای حضور در پای صندوق‌های رای کم لطفی به خون شهدا و جواب مثبت به دشمنان نظام است. به گزارش عصردهیار،از بناب، حجت السلام مصطفی باقری‌بنابی امام جمعه بناب امروز در خطبه های […]

[ad_1]


امام جمعه بناب با بیان اینکه امروز زمان قهر از حضور در پای صندوق‌های رای نیست، گفت: هرگونه عقب‌نشینی و بی‌تفاوتی برای حضور در پای صندوق‌های رای کم لطفی به خون شهدا و جواب مثبت به دشمنان نظام است.

به گزارش عصردهیار،از بناب، حجت السلام مصطفی باقری‌بنابی امام جمعه بناب امروز در خطبه های نماز جمعه بناب با اشاره به مسئله مهم و حیاتی کشور انتخابات اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بسیار مهم و حیاتی است و در واقع انتخابات مرکز سوخت‌گیری برای نظام و کشور است و با این سوخت‌گیری کشور به مسیر حرکت خود ادامه می‌دهد.                                                             

خطیب نماز جمعه بناب با تاکید بر اینکه هر قدر تنور انتخابات گرم باشد و مشارکت عمومی بالاتر باشد نظام مستحکم‌تر وقوی‌تر خواهد بود. 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب اذعان داشت: مشارکت بالا در انتخابات امنیت را بالا برده و اقتدار ملی را افزایش خواهد داد و دشمن نیز ناامید و مایوس خواهد شد.

امام جمعه بناب افزود: هرگونه عقب‌نشینی و بی‌تفاوتی برای حضور در پای صندوق‌های رای کم لطفی به خون شهدا و جواب مثبت به دشمنان نظام است.

وی افزود: امروز زمان قهر از حضور در پای صندوق‌های رای نیست، دشمنان هر لحظه مترصد ضربه زدن به نظام می‌باشند و اگر نبود تلاش‌های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات، سپاه  و نیروهای انتظامی و سایر نیروها امروز شاهد فجایع بزرگ‌تر از حادثه کرمان در نقاط مختلف کشور بودیم.

باقری‌بنابی در ادامه یاد و خاطره استاندار فقید آذربایجان‌شرقی سردار رضوی خرم را گرامی داشت و علو درجات را برای ایشان از خداوند متعال خواستار شد.

پایان پیام/۶۰۰۰۴


نوشته هرگونه بی‌تفاوتی برای حضور در پای صندوق‌های رای جواب مثبت به دشمنان است اولین بار در پایگاه خبری قلم پرس پدیدار شد.

[ad_2]