نقش روستائیان در زمینه رشد اقتصادی را نباید نادیده گرفت
نقش روستائیان در زمینه رشد اقتصادی را نباید نادیده گرفت

فرماندار شهرستان تبریز روستا را مهد ادب و مهمان نوازی دانست و گفت: روستا و مردمان بی آلایش اش همواره صداقت و راستی را به همگان شناسانده اند.

به گزارش عصر دهیار؛بهروز مهدوی در نشستی با دهیاران شهرستان تبریز اظهار کرد: معرفی روز روستا و عشایر به همگان می تواند به توسعه و ترویج فرهنگ روستایی کمک کند.

وی ادامه داد: نقش روستا و روستائیان کشور را به‌ویژه در زمینه توسعه و رشد اقتصادی نباید نادیده گرفت؛ زیرا این قشر شریف و بعضاً محروم برای عمران و آبادانی ایران زحمات فراوانی را متحمل گردیده اند و در کنار آنان نیز عشایر، این مردمان غیرتمند و صبور که امام راحل آنان را ذخائر این مملکت نامیده اند، در راه داشتن وطنی سرافراز جان فشانی ها و ایثارگری های فراوانی از خود نشان داده اند.

مهدوی در بخش دیگری از سخنان خود روستا را مهد ادب و مهمان نوازی دانست و گفت: روستا و مردمان بی آلایش‌اش همواره صداقت و راستی را به همگان شناسانده اند.

فرماندار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی عنوان کرد: تلاش سبز قامتان کشور همواره ستودنی بوده چرا که امنیت را مدیون این قشر زحمت کش هستیم.

وی در ادامه ضمن تبریک  روز جهانی کودک ابراز کرد: باید اخلاق مداری را به کودکان خود بیاموزیم چرا که احترام به والدین و بزرگان و هم نوعان فرزندان را در تمامی مراحل زندگی خشنود و موفق می کند.

در ادامه این برنامه از دهیاران دهستان های مرکزی تبریز و مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاران مهندس ناصریان در جهت ارائه خدمات مطلوب به دهیاران تجلیل به عمل آمد‌،و چندین پروژه روستایی و عمرانی در روستای خواجه دیزج افتتاح شد.