نامزدهای مجلس وعده‌های غیرقابل تحقق ندهند
نامزدهای مجلس وعده‌های غیرقابل تحقق ندهند

[ad_1] معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی خطاب به نامزدهای مجلس دوازدهم گفت: وعده نشدنی ندهید و مشارکت حداکثری را مورد توجه قرار دهید. به گزارش عصر دهیار،از هشترود، تراب محمدی امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار هشترود، رقابت سالم نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی را خواستار شد و اظهار کرد: دشمنان برای دلسردی […]

[ad_1]


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی خطاب به نامزدهای مجلس دوازدهم گفت: وعده نشدنی ندهید و مشارکت حداکثری را مورد توجه قرار دهید.

به گزارش عصر دهیار،از هشترود، تراب محمدی امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار هشترود، رقابت سالم نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی را خواستار شد و اظهار کرد: دشمنان برای دلسردی ملت ایران در حال برنامه‌ریزی هستند و مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو آنان را بار دیگر مایوس می‌کند.

 وی با تاکید بر اینکه این نظام مقدس به رای مردم اعتقاد دارد، افزود: فرآیندها و ساختارهای برگزاری و نظارت بر انتخابات در همراهی با اقشار مردمی به‌گونه‌ای است که به صورت جدی از آرای مردم صیانت می‌شود.
 
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی بیان داشت: دستاورهای این نظام مقدس باید به صورت گسترده و بر اساس منویات رهبری تبیین شود و موفقیت‌ها و افتخارات به گوش جوانان برسد.
 
محمدی یادآور شد: دشمنان بر اساس ذائقه ایرانیان و به ویژه شیعیان در حال برنامه‌ریزی و تولید محتوا هستند تا جوانان ما را از طریق شبکه‌های اجتماعی مایوس کنند.

وی با تاکید بر اینکه تبیین خدمات دولت و تفکر مقاومت برای مقابله با دشمنان ضروری است، تصریح کرد: عَلَم جبهه مقاومت به پشتوانه ولایت فقیه، روزی در کل جهان برافراشته می‌شود.

در این مراسم «فرید قشلاقی»، سرپرست سابق فرمانداری میانه به عنوان فرماندار هشترود معرفی شد و ابوالفضل پاشایی مورد تکریم قرار گرفت.
 
قشلاقی، بیست و یکمین فرماندار هشترود پس از پیروزی انقلاب اسلامی و سی‌امین فرماندار از بدو تاسیس فرمانداری هشترود است.

پایان پیام/س       


[ad_2]