به گزارش شهریار، حسن فرخی پیش از ظهر امروز در میز خدمت وزارت کشور مستقر در شهرداری تبریز اظهار کرد: مسائل و مشکلات مطرح‌شده از سوی شهروندان تا حد امکان و اختیارات وزیر کشور به مدیران و مسئولان استانی ارجاع داده می‌شوند  تا مورد رسیدگی قر ار گرفته و بخشی از مشکلات مردم حل شود. […]

به گزارش شهریار، حسن فرخی پیش از ظهر امروز در میز خدمت وزارت کشور مستقر در شهرداری تبریز اظهار کرد: مسائل و مشکلات مطرح‌شده از سوی شهروندان تا حد امکان و اختیارات وزیر کشور به مدیران و مسئولان استانی ارجاع داده می‌شوند  تا مورد رسیدگی قر ار گرفته و بخشی از مشکلات مردم حل شود.

وی افزود: بر اساس قوانین و مقررات، حضور ما صرفا برای راهگشایی و استفاده از اختیارات وزیر محترم کشور است.

معاون مرکز مدیریت  بازرسی تصریح کرد: مشکلات و مسائل افرادی که قادر به بهره‌مندی از قوانین و مقررات نیستند مورد رسیدگی قرار می‌گیرد تا بتوانیم  باری از دوش این افراد برداریم.

وی اضافه کرد: حضور ما در میز خدمت مستقر در شهرداری تبریز، صرفا در رابطه با وزارت کشور و در خصوص فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است و طبق مقررات اگر کاستی از سوی دستگاه‌ها انجام گرفته باشد،   مدیران آن ادارت را مجاب به عمل به تعهدات خود می‌کنیم.

فرخی تأکید کرد: بخش دیگری از وظایف در این میز خدمت نیز مربوطه به تفسیر قوانین و مقررات است که سعی می‌کنیم به نفع مردم تفسیر شود.