به گزارش شهریار، موسی زارعی در ادامه دیدارهای مردمی خود با شهروندان در مساجد سطح حوزه استحفاظی منطقه، در مسجد حاج سید علی آقا بازارچه شتربان حضور یافته و با هیأت امنای مسجد و تنی چند از شهروندان ملاقات کرد.زارعی ضمن استماع درخواست‌های اهالی با تاکید بر اهمیت رفع مشکلات و نیازمندی محلات، گفت: دیدار با مردم […]

به گزارش شهریار، موسی زارعی در ادامه دیدارهای مردمی خود با شهروندان در مساجد سطح حوزه استحفاظی منطقه، در مسجد حاج سید علی آقا بازارچه شتربان حضور یافته و با هیأت امنای مسجد و تنی چند از شهروندان ملاقات کرد.
زارعی ضمن استماع درخواست‌های اهالی با تاکید بر اهمیت رفع مشکلات و نیازمندی محلات، گفت: دیدار با مردم در مساجد و بازدید میدانی به‌ منظور بررسی مشکلات موجود در سطح منطقه، از جمله برنامه‌های مورد تاکید ما است که به صورت مستمر انجام خواهد شد.
شهروندان نیز در این ملاقات، مشکلات خود و معضلات مربوط به محله را مطرح کرده و نسبت به حل موارد مذکور، راهنمایی‌ها و دستورات لازم توسط شهردار منطقه ۱۰ صادر شد.
شهردار منطقه ۱۰ علاوه بر حضور چند ساعته در مسجد حاج سید علی آقا بازارچه شتربان پس از گفتگو با شهروندان، از محله شتربان بازدید و از نزدیک با مشکلات این محلات آشنا شد.
ملاقات مردمی شهردار منطقه ۱۰ روزهای دوشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در اتاق جلسه منطقه برگزار می‌شود.