معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اهالی روستای زلزله‌زده تیرشاب دیدار کرد
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اهالی روستای زلزله‌زده تیرشاب دیدار کرد

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در سفر به شهرستان سراب، از روستای زلزله زده تیرشاب از توابع بخش مرکزی این شهرستان بازدید و با اهالی این روستا دیدار و گفت‌وگو کرد.

معصومه ابتکار ضمن بازدید از نقاط مختلف این روستا و خسارت‌های به بار آمده در اثر زلزله، در یکی از چادرهای اسکان اضطراری حضور یافت و با خانواده ساکن در آن گفت‌وگو کرد.

معاون رئیس جمهور همچنین در جمع خبرنگاران در این روستا، گفت: به نمایندگی از طرف دولت و رئیس جمهور برای بررسی اقدامات صورت گرفته و وضعیت موجود در روستاهای زلزله‌زده سراب حاضر شده‌ام.

ابتکار افزود: بعد از زلزله‌ای که در سراب و میانه رخ داد نیروهای امدادی و مسئولان استان بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند و برای جبران خسارات نیز دولت خیلی سریع وارد عمل شد.

وی با بیان اینکه کارهایی مثل تامین چادر انجام شده است و آواربرداری تا حدی انجام شده و همچنان نیز در حال اجراست، اظهارکرد: تدابیر اولیه جهت تامین نیازهای اولیه خانوارها به خصوص زنان و کودکان مورد بررسی قرار گرفته و تامین خواهد شد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به فرارسیدن فصل سرما گفت: دولت با همت مردم و خیرین اقدامات لازم را انجام می دهد تا خانواده های ساکن در مناطق روستایی زلزله زده سامان یابند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده همچنین از یکی از مصدومان حادثه زلزله در بیمارستان امام خمینی(ره) سراب عیادت کرد.