به گزارش شهریار، صبح امروز با حضور علی اشرفی مدیرکل حراست شهرداری تبریز و آتش پاد علیرضا زبردست مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز، حامد غلام‌پور به سمت مدیر حراست سازمان آتش نشانی تبریز منصوب شد. در مراسم معارفه، اشرفی به نقش مهم حراست در پاسداری و صیانت از آرمان های یک سازمان اشاره کرد و […]

به گزارش شهریار، صبح امروز با حضور علی اشرفی مدیرکل حراست شهرداری تبریز و آتش پاد علیرضا زبردست مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز، حامد غلام‌پور به سمت مدیر حراست سازمان آتش نشانی تبریز منصوب شد.

در مراسم معارفه، اشرفی به نقش مهم حراست در پاسداری و صیانت از آرمان های یک سازمان اشاره کرد و گفت: آقای رسولی مدیر حراست سابق سازمان آتش نشانی در این حوزه عملکرد بسیار ارزشمند و قابل قبولی داشت و به عنوان یک مدیر واقعی همه وظایف محوله یک حراست را به نحو احسن به انجام رساند. آقای غلامپور نیز یکی از مدیران پرتلاش و توانمند حوزه حراست شهرداری است که بخاطر جابجایی مدیران، وی به سمت مدیر حراست مجموعه آتش نشانی منصوب شد.

آتش پاد علیرضا زبردست مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز در ادامه این مراسم بیان کرد: آقای رسولی در این سازمان طی سالهای خدمت، اقدامات بسیار ارزشمند و ماندگاری انجام داد که تاثیرات مثبت آن در آینده روشن تر خواهد بود.

در ادامه این مراسم، رسولی خود را همچنان یک آتش نشان عنوان کرد و گفت: به عنوان یک آتش نشان همیشه و در همه حال در خدمت این سازمان عام المنفعه هستم و از هیچ کوششی برای این سازمان دریغ نخواهم کرد.

غلام‌پور مدیر حراست جدید این سازمان نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در این سازمان ایثارگر و امیدواری به فعالیت موثر، گفت: بابت اعتماد مجموعه آتش نشانی به خودم تشکر می کنم و امیدوارم خداوند متعال توفیق خدمت به مردم در این مجموعه را به بنده بدهد.

وی ادامه داد: سازمان آتش نشانی یک مجموعه سالم و ایمن است و خدمت کردن در این سازمان، خدمت به مردم است.

حامد غلام‌پور پیش از این مسئولیت ریاست حوزه مدیرکل حراست شهرداری تبریز را به عهده داشت.