[ad_1] به منظور حل مشکلات حوزه بار بازار تاریخی تبریز، شهردار منطقه هشت جلسه ای با مدیرعامل سازمان حمل بار و جمعی از اصناف بازار تبریز برگزار و پیرامون مشکلات حمل بار در بازار تاریخی تبریز تبادل نظر کرد. به گزارش عصر دهیار، حسین منیری فر شهردار منطقه ۸ در این جلسه بر لزوم ساماندهی سیستم حمل بار […]

[ad_1]

به منظور حل مشکلات حوزه بار بازار تاریخی تبریز، شهردار منطقه هشت جلسه ای با مدیرعامل سازمان حمل بار و جمعی از اصناف بازار تبریز برگزار و پیرامون مشکلات حمل بار در بازار تاریخی تبریز تبادل نظر کرد.

به گزارش عصر دهیار، حسین منیری فر شهردار منطقه ۸ در این جلسه بر لزوم ساماندهی سیستم حمل بار بازار و امکان سنجی ایجاد بار اندازهای جدید در محدوده بازار تبریز تاکید و خواستار همکاری اصناف و کسبه بازار جهت نظم بخشیدن به سیستم حمل بار بازار تاریخی تبریز شد.

در این جلسه محمد علیون مدیرعامل سازمان با اشاره به اقدامات انجام گرفته از سوی سازمان حمل ونقل بار گفت: با عنایت به اینکه ساماندهی باربران داخل بازار تاریخی تبریز در مقطع فعلی از اهمیت خاصی برخوردار بوده و این سازمان نیز در راستای وظایف سازمانی نسبت به انجام مطالعات لازم برای ساماندهی و نظارت بر باربران و توسعه باراندازهای بازار اقدام و امیدواریم با همکاری منطقه هشت شاهد عملیاتی شدن طرح های ساماندهی سیستم حمل بار در بازار تبریز باشیم.

[ad_2]