غفلت و کم توجهی به ترافیک شهری تبریز
غفلت و کم توجهی به ترافیک شهری تبریز

[ad_1] شهردار تبریزبا بیان اینکه مدیریت شهری با پیگیری مجدانه پروژه خط ۲ مترو، نوسازی اتوبوس‌های درون‌شهری، می‌خواهد بخشی از ترافیک شهری را کاهش دهد، گفت: متاسفانه این حوزه در گذشته مورد غفلت و کم توجهی قرار گرفته بود. به گزارش عصر دهیار،از تبریز، همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز […]

[ad_1]


شهردار تبریزبا بیان اینکه مدیریت شهری با پیگیری مجدانه پروژه خط ۲ مترو، نوسازی اتوبوس‌های درون‌شهری، می‌خواهد بخشی از ترافیک شهری را کاهش دهد، گفت: متاسفانه این حوزه در گذشته مورد غفلت و کم توجهی قرار گرفته بود.

به گزارش عصر دهیار،از تبریز، همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز بزرگداشت مادر و زن با هدف بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان، ۵۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز اضافه شد.

شهردار تبریز در این مراسم با بیان اینکه سیاست‌گذاری مدیریت شهری همت مضاعف در امر نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر است، افزود: با حمایت‌های بی دریغ شخص استاندار آذربایجان و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر تبریز گام های موثری در حوزه این برداشته است به‌طوریکه قرارداد خرید ۱۵۰ دستگاه اتوبوس با شرکت اسنا منعقد شده و خوشبختانه این اتوبوس.ها در کلان‌شهر تبریز ساخته می‌شود.

 یعقوب هوشیار با اشاره به نوسازی ۱۷۰۰ تاکسی در سال‌جاری با هدف کاهش آلودگی شهر تبریز تصریح کرد: با اضافه شدن ۵۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی شاهد بهبود خدمت‌رسانی در این حوزه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری با پیگیری مجدانه پروژه خط ۲ مترو، نوسازی اتوبوس‌های درون‌شهری، می خواهد بخشی از ترافیک شهری را کاهش دهد، گفت: متاسفانه این حوزه در گذشته مورد غفلت و کم توجهی قرار گرفته بود.

هوشیار تصریح کرد: این اتوبوس‌ها با هدف توزیع متوزان امکانات شهری عمدتا به محلات و مناطق کم برخوردار شهر اختصاص می‌یابد.

پایان پیام/س


[ad_2]