به گزارش شهریار، اسماعیل شاهی برگزاری موفق المپیاد ورزشی جام پرچم را افتخاری برای کلانشهر تبریز دانست و گفت: فراخوان ثبت‌نام این دوره از مسابقات از آذر ۱۴۰۰ منتشر شد و بیش از ۸۲۰۰ دختر و پسر از تبریز برای شرکت در این رویداد بزرگ ثبت‌نام کردند. خدا را شکر می‌کنیم که زحمات و تلاش‌های […]

به گزارش شهریار، اسماعیل شاهی برگزاری موفق المپیاد ورزشی جام پرچم را افتخاری برای کلانشهر تبریز دانست و گفت: فراخوان ثبت‌نام این دوره از مسابقات از آذر ۱۴۰۰ منتشر شد و بیش از ۸۲۰۰ دختر و پسر از تبریز برای شرکت در این رویداد بزرگ ثبت‌نام کردند. خدا را شکر می‌کنیم که زحمات و تلاش‌های همه عوامل در پنج ماه گذشته، نتیجه داد و این المپیاد فرهنگی ورزشی به خوبی اجرا شد.
وی ادامه داد: این المپیاد در رشته های فوتسال، مینی فوتبال، والیبال، کشتی، کاراته، تکواندو، کیک بوکسینگ، دفاع شخصی، دو و میدانی، شنا، تنیس روی میز، دفاع شخصی و آمادگی جسمانی و در رده های سنی نونهالان و نوجوانان برای دختران و پسران برگزار شد.
شاهی عنوان کرد: خوشبختانه جناب سرهنگ ملاحسینی فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز اهتمام خاصی به مسئله ورزش و همچنین ورزش شهروندی دارد که جا دارد از ایشان صمیمانه قدردانی کنم.
وی گفت: به همان میزان که از مدال آوران المپیاد تجلیل کردیم از عوامل اجرایی این رویداد بزرگ نیز چهارشنبه ۲۴ فروردین بصورت ویژه تجلیل خواهیم کرد.