به گزارش شهریار، سامان احمدزاده گفت: با توجه به حجم بالای تردد اتوبوس ها و شرایط آب و هوایی تبریز جمع شدگی آسفالت، کوتاهی عمر آسفالت و حتی ترک های خستگی در آسفالت از جمله مشکلات پیش آمده در مسیرهای بی.آر.تی است. وی ادامه داد: برای حل این مشکلات با اولویت قرار دادن بهسازی مسیرهایی […]

به گزارش شهریار، سامان احمدزاده گفت: با توجه به حجم بالای تردد اتوبوس ها و شرایط آب و هوایی تبریز جمع شدگی آسفالت، کوتاهی عمر آسفالت و حتی ترک های خستگی در آسفالت از جمله مشکلات پیش آمده در مسیرهای بی.آر.تی است.

وی ادامه داد: برای حل این مشکلات با اولویت قرار دادن بهسازی مسیرهایی که خرابی بیشتری دارند عملیات اجرایی ترمیم این مسیرها آغاز شده و با جدیت در حال ادامه است.

احمدزاده به نظارت دقیق تر بر اجرای پروژه تاکید کرد و افزود: جهت پیشبرد هرچه بهتر و اجرای با کیفیت پروژه باید نظارت و دقت عمل بیشتری وجود داشته باشند.

عملیات اجرای بهسازی و ترمیم آسفالت بی‌.آر.تی از چند روز گذشته در مسیرهای پل کابلی تا مقابل خیابان آزادی – نصف راه تا راه آهن – راه آهن تا خطیب (مسیر برگشت) – نصف راه تا میدان فجر – منصور تا آبرسان و میدان بسیج تا راه‌آهن با مشارکت معاونت فنی و عمرانی مناطق و نظارت معاونت عمرانی شهرداری و با تولید آسفالت در کارخانه آسفالت سازمان عمران در حال اجرا است.