به گزارش عصر دهیار، در راستای صیانت و حفاظت از سلامتی پاکبانان و همچنین جلوگیری و کاهش حوادث و سوانح جانی، علائم ایمنی جدیدی توسط سازمان طراحی و تولید شد. توسعه و گسترش مکانیزاسیون رفت و روب در معابر اصلی و پر تردد جزو برنامه‌های اصلی سازمان در سال جاری بوده و بر اساس ابلاغیه‌های صادر […]

به گزارش عصر دهیار، در راستای صیانت و حفاظت از سلامتی پاکبانان و همچنین جلوگیری و کاهش حوادث و سوانح جانی، علائم ایمنی جدیدی توسط سازمان طراحی و تولید شد.
 توسعه و گسترش مکانیزاسیون رفت و روب در معابر اصلی و پر تردد جزو برنامه‌های اصلی سازمان در سال جاری بوده و بر اساس ابلاغیه‌های صادر شده کلیه پیمانکاران خدمات شهری در شهر تبریز مکلف به استفاده از ماشین آلات مکانیزه و جاروب در مسیرهای اصلی می‌باشند.
علائم ایمنی جدید بطور ایستاده در فاصله ۵۰ متری پاکبانان و بعد از خودرو چراغ گردون قرارداده شده و هشدار لازم را به رانندگان می‌دهد تا ضمن کاهش سرعت، از فعالیت پاکبانان در آن محل آگاهی یابند.
این گزارش می‌افزاید: این علائم که بطور شبرنگ می‌باشد؛ در اختیار پاکبانان فعال در مسیرهای کم تردد و کم خطر قرار خواهد گرفت و ناظرین سازمان نیز ملزم به استفاده دقیق و به موقع از آنها هستند.
کاهش آسیب‌های جانی و جسمی پاکبانان در سال جاری در زمره برنامه‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز قرار دارد که در این راستا افزایش آموزش‌ و توزیع مداوم علائم ایمنی میان پاکبانان از ابتدای سال آغاز شده است.